صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۶۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

گروه بین‌الملل: مرحله نهایی بیست‌ویکمین دوره مسابقات ملی «حفظ و تجوید» قرآن کریم کویت، عصر امروز (8 بهمن‌ماه) در دو بخش آقایان و بانوان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری 3ajlnews.com؛ منصور صقعبی، معاون دبیرکل دبیرخانه اوقاف کویت از مشارکت 1729 متسابق در مرحله نهایی بیست‌ویکمین دوره مسابقات ملی «حفظ و تجوید» قرآن این کشور خبر داد.

 در این دوره از مسابقات، علاوه بر متسابقین جوان، رقابت قرآنی میان افراد مسن و همچنین معلولان و افراد داری نیازهای خاص نیز برگزار می‌شود.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات سراسری «حفظ  وتجوید» قرآن کویت امسال با همکاری وزارت امور اجتماعی این کشور در گروه سنی نوجوانان نیز برگزار می‌شود و همچنین، این رقابت‌ها در دو شهر «منچستر»، انگلستان و «دوبلین»، پایتخت جمهوری ایرلند نیز برای دانشجویان کویتی بورسیه دانشگاه‌های این دو کشور در سه رشته حفظ 5 جزء، حفظ 3 جزء و حفظ یک جزء قرآن کریم برگزار می‌‌کند.

صعقبی ضمن بیان تلاش کمیته دائم برگزارکننده مسابقات ملی قرآن کویت تصریح کرد: فعالیت‌های لازم برای آگاهی علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات از طریق رسانه‌های مختلف صورت گرفت و 40 نهاد خیریه و رسمی در برگزاری این رقابت‌ها مشارکت دارند.

گفتنی است، بیست‌ویکمین دوره مسابقات سراسری «حفظ و تجوید» قرآن تا روز چهارشنبه (11 بهمن‌ماه) ادامه خواهد داشت/.