صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۸۰۰۵
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

گروه معارف: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره گفت: تبعیت از امیرالمومنین(ع) و ولایت‌پذیری و ولایتمداری از خصوصیات بارز زندگی حضرت زهرا(س) بوده که می‌تواند برای پیروان مکتب اسلام الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، روز گذشته حجت‌الاسلام حسن پوراکبر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره در یادواره شهدا این شهرستان که به مناسبت ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا (س) را نخستین شهید دفاع از حریم ولایت عنوان کرد و افزود: تبعیت از امیرالمومنین(ع) و ولایت‌پذیری و ولایتمداری از خصوصیات بارز زندگی آن حضرت بوده و می‌تواند برای پیروان مکتب اسلام الگو باشد.

وی اظهار کرد: حضرت زهرا(س)در مسیر دفاع از ولایت در مقابل خطرات و هجمه‌های دشمنان، خود را سپر ولایت قرار داده و از بذل جان خویش دریغ نکرد چرا که دین و ولی خدا را از هر چیزی برتر و مهمتر می‌دانست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره با اشاره به مقام و منزلت شهدا تصریح کرد: بی‌شک شهدای ایران اسلامی حضرت زهرا(س) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را الگوی خود قرار داده و با نثارخون خود به انقلاب، به اسلام برکت و عظمت دادند و امروز عزت و اقتدار و سربلندی کشورمان به برکت وجود ولایت فقیه و خون شهداء و ایثار ایثارگران است.

وی بیان کرد: وظیفه ما امانتداری و ادامه راه شهدا و استقامت در مقابل دشمنان و پایداری و مسیر پرافتخار ولایت است و باید با کسب بصیرت و دشمن‌شناسی مسیر راستین انقلاب اسلامی را ادامه داد.