صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۰۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
مومیوند عنوان کرد:

کانون خبرنگاران نبأ: فرماندار تویسرکان در آئین دیدار با خانواده شهید فرشید هرمزی، گفت: مردم این مرز و بوم برای به ثمر رسیدن مطالبات، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی خود شهیدان زیادی دادند و اکنون حرکت در مسیر روشن شهدا مهمترین عامل تداوم انقلاب است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حبیب مومیوند، فرماندار شهرستان تویسرکان به همراه محمدمهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و چندی از مسئولان با خانواده شهید فرشید هرمزی، اولین شهید انقلاب اسلامی در تویسرکان دیدار کردند.

مومیوند در این دیدار اظهار کرد: مردم این مرز و بوم برای به ثمر رسیدن مطالبات، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی خود، شهیدان زیادی دادند و اکنون حرکت در مسیر روشن شهدا مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب است.

وی افزود: نام و یاد شهید فرشید هرمزی به‌عنوان اولین شهید انقلاب اسلامی در تویسرکان یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌چشم‌داشت و عدالت‌خواهانه مردم تویسرکان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرماندار تویسرکان گفت: بی‌شک شهیدانی مانند شهید فرشید هرمزی که جان و هستی خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی نثار کردند امروز از ما حرکت پرشتاب در مسیر خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم را دارند.

یادآور می‌شود، شهید فرشید هرمزی اولین شهید انقلاب اسلامی در تویسرکان است که در ششم آبان سال57 توسط رژیم ستمشاهی به شهادت رسید.

خدیجه نیکویی‌نژاد