صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۱۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

گروه فرهنگی- طی مراسمی، با حضور مسئولان حوزه هنری استان، مسئولان انجمن‌ سینمای جوانان ایران و عوامل سازنده، مستند « چنشتی‌ها » رونمایی شد.

به گزارش ایکنا خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی، امروز(25 بهمن‌ماه) در مراسم رونمایی از پوستر فیلم مستند «چنشتی‌ها » اظهار کرد: فیلم مستند «چنشتی‌ها » اتفاق ویژه هنری است که عمق اجتماعی نیز دارد.

وی با بیان اینکه دو نکته در تولید آثار هنری اهمیت دارد، افزود: ارتباط با مباحث اجتماعی و داشتن اثر رسانه‌ای قوی از نکات حائز اهمیت آثار هنری است.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عمق اجتماعی آثار هنری تولیدی به آن عمق بالایی می‌دهد، تصریح کرد: آثار در بعد اجتماعی بهتر دیده می‌شود و مخاطب بیشتری را جذب می‌کند.

کریمیان با بیان اینکه مستند «چنشتی‌ها» از بعد اجتماعی و تکنیکی بسیار خوب است، افزود: این اثر علاوه بر بحث های هنری اثر رسانه‌ای قوی نیز دارد.

وی با بیان اینکه این اثر هنری در شبکه مستند مورد اقبال واقع شده است، تصریح کرد: این اثر در آینده‌ای نزدیک در شبکه ‌های دیگر رسانه ملی نیز نمایش داده خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی بیان کرد: معرفی یک منطقه توریستی از ویژگی‌های شاخص این اثر هنری است.

کریمیان با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال است، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم به اقتصاد پایدار و توسعه اشتغال دست یابیم باید از ابزار هعنر و هنرمندان بهره ببریم.

وی یادآور شد: اگر به هنرمندان توجه و از آنان حمایت شود، یکی از مشکلات که ایجاد اشتغال پایدار است رفع خواهد شد.

انتهای پیام