صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۶۶۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ششمین روز کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» نیروی زمینی ارتش در اهواز به اجرای چهار محفل نورانی می‌پرازد.

به گزارش ایکنا؛ کاروان قرآنی «از حرم تا حرم» اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب طی امروز، 13 اسفندماه به اجرای سه محفل قرآنی می‌پردازد.
طی برنامه‌ مشخص شده امروز صبح، این کاروان با حضور در شهر اهواز به اجرای برنامه در تیپ 192 ویژه کارکنان پایور و وظیفه و همچنین محفل قرآنی در بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز پرداخت و در ادامه نیز تلاوت اذانگاهی ظهر امروز نیز با حضور در قرارگاه جنوب ویژه کارکنان انجام شد.
همچنین کاروان قرآنی از حرم تا حرم پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور در مسجد جوادالائمه(ع) پادادشهر برنامه اجرا خواهند کرد.
یادآور می‌شود، محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن نزاجا، سجاد علیپور،‌ نیابعلی عبداللهی و ابوالفضل قدیانی از قراء برجسته ارتش علی‌ا‌کبر گلاب‌زایی از حافظ کل قرآن این نیرو و منصور آقامحمدی، پیشکسوت قرآنی ارتش و دیگر قراء و حفاظ برجسته از جمله همراهان این کاروان هستند.
همچنین این محافل با رویکرد طرح تدبر در آیات نورانی قرآن انجام می‌شود که در طول برپایی محفل، سؤالات قرآنی از آیات تلاوت شده، مطرح شده و هدایایی نیز به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود و محفل فوق با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم، شبکه قرآن و معارف سیما، آستان مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) و آستان مقدس امامزاده موسی‌بن‌‌الکاظم(ع) سبزه‌قبا در دزفول و همکاری یگان‌های استان‌های قم، لرستان و خوزستان برپا می‌شود.
انتهای پیام