صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۴۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

گروه بین‌الملل - چهارمین دوره مسابقات قرآن رمضانیه ویژه نیروهای بسیج مردمی عراق در ماه مبارک رمضان، به همت بخش قرآن هیئت بسیج مردمی این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف؛ چهارمین دوره مسابقات قرآن رمضانیه ویژه مجاهدان و نیروهای بسیج مردمی، یکی از مهمترین اقدامات و فعالیت‌های قرآنی هیئت بسیج مردمی عراق در ماه مبارک رمضان امسال به شمار می‌رود.

این مسابقات در چارچوب تأکیدات بخش قرآن وابسته به اداره ارشاد اعتقادی هیئت بسیج مردمی عراق در تشویق مبارزه و مجاهدان عراقی برای ارتباط حقیقی و سازنده با قرآن کریم برگزار می‌شود.

از سوی دیگر، شبکه ماهواره‌ای «الغدیر» عراق در توافق با بخش قرآن بسیج مردمی این کشور، پخش تلویزیونی این مسابقات را برعهده خواهد داشت و تأمین امکانات لازم از جمله آماده‌سازی استودیو و تجهیزات فنی و مهندسی برای ضبط این مسابقات را در اختیار کمیته برگزارکننده قرار خواهد داد.

این توافق در خلال دیدار ابواحمد بغدادی، مسئول روابط عمومی بخش قرآن بسیج مردمی عراق و ابوعلی ساعدی، مدیر دفتر شبکه «الغدیر» و در چارچوب آماده‌سازی شرایط برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن رمضانیه ویژه نیروهای بسیج مردمی عراق صورت گرفت.

انتهای پیام