صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۷۱۷۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

گروه اقتصاد ــ پنجاه و سومین شماره دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» منتشر شد؛ «حمایت از کالای ملی از شعار تا عمل» و «ایجاد جنگ روانی با حربه دلار؛ آرامش بازار در گرو اعتماد عمومی» عنوان دو گزارشی است که در این شماره به چاپ رسیده است.

به گزارش ایکنا، پرونده اصلی این شماره با عنوان «استانی شدن انتخابات مجلس، آری یا نه؟» پیرامون احتمال تصویب یک قانون جدید است.
«اما و اگرهای استانی شدن انتخابات» عنوان مطلب دیگری می‌باشد که توسط شورش عزیزی نوشته شده است. «پیام‌رسان داخلی یا خارجی؟ مسئله فیلترینگ است!» به قلم حسام‌الدین شیخی نگاهی به جایگاه احزاب در کشور، یادداشتی از علی ششتمدی، مطالب دیگری در این شماره هستند.

سرمقاله این شماره با عنوان «ای که دستت می‌رسد کاری بکن» به قلم محمد آیتی، مدیرمسئول نشریه اختصاص دارد.

 «حمایت از کالای ملی از شعار تا عمل» و «ایجاد جنگ روانی با حربه دلار؛ آرامش بازار در گرو اعتماد عمومی» عنوان دو گزارشی است که در این شماره به چاپ رسیده است.

«صنعت گردشگری ایران در دوران پسابرجام» و «دکتر سروش در شک و تردید اعتقادی» تیتر یادداشت‌هایی است که توسط علی نادری و مهدی آیتی به رشته تحریر درآمده است.

یادآور می‌شود دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.

 برای تهیه نسخه اینترنتی شماره‌های پیشین این دوهفته‌نامه به سایت آیت ماندگار مراجعه کنيد.

انتهای پیام