صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۹۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد:

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با اشاره به عصبانیت دشمن از پوشش زن مسلمان، ابراز کرد: امروز استکبار نگران انتقال این الگو به غرب و اروپا است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت الاسلام حسین عبدالله پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک ظهر امروز، ششم اردیبهشت در کارگاه «عفاف و حجاب» بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از معروفات دین است، گفت: اگر این معروف نباشد بدپوششی و بی عفتی را در جامعه شاهد می‌شویم.
وی مطرح کرد: همانطور که دزد و شراب خوار مجرم اند و آن‌ها را می‌گیرند؛ با بدپوشش هم باید برخورد کرد، چرا که "لا اکراه فی الدین" قید و بند آزادی مطلق را ندارد.
استاد اخلاق خاطر نشان کرد: حتی زمان رسول الله(ص) هم با بدپوششی برخورد می‌شد، البته باید دانست که ۱۸ سال بعد از بعثت رسول الله بحث عفاف و حجاب مطرح شد، اما در همان زمان هم، زنان قریش دارای پوشش حداقلی بودند.
وی اضافه کرد: بعد از وجوب حجاب، زنی در انصار و مهاجر دیده نمی‌شد که بی حجاب باشد.
مسئول امور روحانیون سپاه قرچک با اشاره به عصبانیت دشمن از پوشش زن مسلمان، ابراز کرد: امروز استکبار نگران انتقال این الگو به غرب و اروپا است.
وی با اذعان اینکه ارزش به داشتن سرمایه، مال، مقام و منصب نیست، پیاده سازی احکام اسلامی را ارزش دانست و افزود: صدق و راستی، امانتداری، عدم خیانت و موارد دیگر محور ارزش‌ها هستند، ارزش آدم‌ها به داشتن تقوا، کنار آمدن با هم و مهربانی کردن است، اگر خانواده‌ها این محور‌ها را رعایت کنند، هیچ مشکلی در میانشان به وجود نمی‌آید.
حجت الاسلام عبدالله پور در موضوع معاشرت با نامحرم بیان کرد: باید بسیار مواظبت بود، دینداری سخت است، نباید چراغ سبز به بیگانه نشان داد.
وی در پایان غیرت را وظیفه فطری و شرعی مرد برای حفاظت از خانواده‌ها دانست و گفت: تذکرات دینی زن و شوهر به هم باعث حفظ خانواده‌ها می‌شود.

محمد فرخی

انتهای پیام