صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۷۵۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت این اداره کل در مراسم جزء‌خوانی قرآن مصلی یاسوج ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته مراسم جزءخوانی قرآن همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.
وی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی از مهم‌ترین موضوعاتی است که با تاکید برآن می توان به جامعه‌ای سعادتمند، پرنشاط و به دور از هرگونه ناهنجاری‌ها دست یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مشارکت در جزء‌خوانی قرآن که قبل از نماز مغرب و عشاء ساعت 18 تا 19 در مصلی یاسوج برگزار و از شبکه استانی دنا پخش می‌شود، یکی از برنامه‌های اجرایی این نهاد همزمان با ماه مبارک رمضان است.
دهبانی‌پور با اشاره به اینکه این ویژه برنامه با حضور قاریان مورد تایید شورای توسعه قرآنی در حال برگزاری است، تصریح کرد: سپاه فتح، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه و صداوسیمای استان نیز در این برنامه مشارکت دارند.
وی با دعوت از علاقه‌مندان و عموم شهروندان به شرکت در برنامه‌های قرآنی، از خانواده‌ها خواست کودکان و نوجوانان خویش را با قرآن انس دهند.
انتهای پیام