صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ داوری اولیه هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم صبح امروز در شورای عالی قرآن آغاز شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، داوری اولیه هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم صبح امروز در شورای عالی قرآن آغاز شد.

براساس این گزارش، با پایان یافتن مهلت ثبت نام و ارسال تلاوت‌ها از سوی متقاضیان برای شرکت در هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، داوری اولیه این دوره از صبح امروز 30 خردادماه آغاز و تا جمعه، 1 تیرماه ادامه خواهد داشت. طی انجام مراحل داوری ابتدایی این طرح با حضور اساتید و داوران قرآنی، نمرات هر یک از شرکت‌کنندگان تعیین و کارنامه آنها تیرماه از طریق سایت شورای عالی قرآن منتشر خواهد شد.

در داوری ابتدایی هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، آثار 250 نفر از شرکت‌کنندگان که ثبت نام خود را به طور کامل انجام داده و تلاوت‌های خود را ارسال کرده‌اند مورد ارزیابی اساتید و داوران قرار می‌گیرد.

تلاوت‌هایی که در مرحله اولیه داوری حدنصاب امتیاز داوران را کسب کنند، می‌توانند در آزمون‌های این طرح که در شهریورماه برگزار خواهد شد شرکت کنند. 

انتهای پیام