صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۵۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتاز کشور و مسئولان قرآنی استان خراسان رضوی شب گذشته، سوم تیرماه در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتاز کشور و مسئولان قرآنی استان خراسان رضوی شب گذشته، سوم تیرماه در بلوار شهید فرامرز عباسی مشهد برگزار شد.

در این جلسه نورانی که با حضور حمید صمدی، رئیس اداره تبلیغ و ترویج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدموسی سلطانی، ریاست مرکز خدمات قرآنیان مشهد مقدس به سخنرانی و بیان نکات اخلاقی پرداخت.

همچنین در این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی قاریان ممتاز کشور همچون محمد باغدار، سعید ظریف، احسان قوی، سعید دشتبان و قاری نوجوان سبحان رضایی به تلاوت قرآن پرداختند و در پایان مهدی رضایی، قاری و مدرس قرآن و سرپرست گروه تواشیح و همخوانی بین‌المللی فدک الزهرا(س) به اجرای ابتهال و قرائت دعای ختم قرآن پرداخت که با استقبال فراوان حاضران در مجلس روبه‌رو شد.

یادآوری می‌شود، جلسه آینده دهم تیرماه با حضور قاریان ممتاز بین ‌لمللی و کشوری در انتهای بلوار فرامرز عباسی، بهاران 5(خیابان فجر)، فجر 10 برگزار خواهد شد.

ابراهیم الهی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد شیرین ناوخ
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
خداقوت و خسته نباشید. برپایی چنین جلساتی خستگی یک روز کاری را از تن در میاره. من جلسات قرآن زیاد میرم و خدا را شاکرم که با این کلام آسمانی انس دارم و از تلاوت قاریان لذت می برم. در این جلسه قرآن من بارها شرکت کردم و یاد گرفتم که برای قرآنی بودن فقط قرائت کافی نیست و میشه شنونده بود و لذت حتی بیشتر برد. ممنون از زحمات زحمتکشان این جلسه قرآنی. پایدار باشید.