صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۶۵۷۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

گروه اندیشه ــ نتایج مرحله اول سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن امروز اعلام شد که این خبر بازتاب بیشتری در صفحات معارفی رسانه‌ها داشت.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ بخش معارفی رسانه‌ها امروز نهم تیرماه، روز کم خبری را پشت سر گذاشتند که انعکاس خبر مربوط به اعلام نتایج مرحله اول سیزدهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن در صدر آنها قرار دارد.
تسنیم
صفحه دین، قرآن و اندیشه خبرگزاری تسنیم تا ساعت ۱۴ امروز، چهار خبر منتشر کرده است که عناوین آنها عبارت از «ما مسلمانان در حق سلمان فارسی کوتاهی کرده‌ایم»، «وقتی پیامبر (ص) نام «سلمان» را برگزید»، «اختتامیه سومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی/ارسال ۱۸۸۵ اثر داخلی و خارجی» و «آثار پرهیز از کلام بیهوده» هستند.
در بخش‌هایی از خبر «اختتامیه سومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی/ارسال ۱۸۸۵ اثر داخلی و خارجی» که مربوط به نشست خبری اسماعیل آجرلو، دبیر این جشنواره است، می‌خوانیم روز سه‌شنبه دوازدهم تیرماه همزمان با روز افشای حقوق بشر آمریکایی آئین اختتامیه این جشنواره در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره و تداوم آن در سه سال پی در پی، این بوده که موضوع حقوق بشر و بررسی عملکرد ایالات متحده درباره نقض حقوق بشر یک موضوع بسیار حائر اهمیت برای کشور ما و بسیاری از کشورهای جهان است. این موضوع علاوه بر اینکه کارکرد داخلی دارد، بُعد بین‌المللی بسیار وسیعی هم در طول سالیان اخیر داشته است.
فارس
صفحه قرآن و فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس تا ساعت ۱۴ امروز چهار خبر را روی خروجی خود برده است و طبق روال روزانه در ابتدا ترتیل یک صفحه از قرآن با صدای شهریار پرهیزکار منتشر شده است و تیتر دیگر اخبار عبارت از «جدید‌ترین آثار گروه محمد رسول‌الله(ص) تولید شد»، «اولین دوره مسابقات فوتسال جلسات قرآن کشور برگزار می‌شود» و «نتایج مرحله اول سیزدهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد» است.
در بخش‌هایی از خبر اخیر آمده است ‌که نتایج آزمون مرحله اول سیزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده نتایج به پایگاه اینترنتی تلاوت بخش آزمون حفظ مراجعه و یا از طریق این پیوند اقدام کنند. جهت مشاهده نتیجه آزمون، درج کد ملی ثبت نام شده الزامی است.
آزمون مرحله دوم(شفاهی) در محدوده زمانی هفته آخر مرداد و هفته اول شهریور‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد و زمان و مکان دقیق حوزه‌های آزمون در تاریخ 20 مرداد‌ماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
ایسنا
صفحه دین و اندیشه خبرگزاری ایسنا تا ساعت ۱۴ به انتشار پنج خبر پرداخته که عناوین آنها عبارت از «چگونه رفتار قرآنی داشته باشیم؟»، «سوءاستفاده از محیط زیست به دلیل خودمحوری انسان است»، «راه‌یابی بیش از ۳۰۰ اثر به سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی»، «تدوین سند جامع اربعین در ایلام» و «راه‌برون رفت از مشکلات اقتصادی وحدت کلمه است» هستند.
در بخش‌هایی از خبر «راه‌یابی بیش از ۳۰۰ اثر به سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی» به نقل از محمد حسین اسماعیلی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران آمده است آثار دریافتی این دوره از جشنواره در دو بخش رقابتی شامل: آهنگسازی، تنظیم و ساخت ملودی و بخش غیر رقابتی شامل: موسیقی ردیف دستگاهی، کرال و آکاپلا، موسیقی اقوام و نواحی مختلف ایران، مرور آثار و موسیقی ملل است که بیشترین حضور هنرمندان در بخش غیر رقابتی ودر حوزه موسیقی اقوام و نواحی ایران به ثبت رسیده است.
ایرنا
صفحه معارف خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز تا ساعت ۱۴ امروز خبری را روی خروجی خود نبرده است.
باشگاه خبرنگاران جوان
صفحه قرآن و عترت این خبرگزاری تا ساعت ۱۴ به انتشار چهار خبر پرداخته که تیتر آنها عبارت از «پنج شرط تجارت اسلامی چیست؟»، «ماجرای سنت شکنی پیامبر(ص) در امر ازدواج»، «زندگی نامه شهید محمد حسین پوری» و «نتایج اولین مرحله سیزدهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد» هستند.
مهر
صفحه قرآن و متون دینی خبرگزاری مهر تا این ساعت به انتشار هفت خبر پرداخته که تیتر آنها عبارت از «تشکیل کمیته دستگاهی برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره»، «کتاب «گفت‌وگوی چهار نفره» نقد و بررسی می‌شود»، «تشکیل ستاد برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر احمد احمدی»، «همایش «نسبت اسلام و توسعه اقتصادی» برگزار می‌شود»، «کارنامه علمی مرحوم قانعی راد بررسی می‌شود»، «نشست «شاخص ترکیبی عدالت اجتماعی» برگزار می‌شود»، «نشست کاوشی در غایت حکمت عملی فارابی برگزار می‌شود» هستند.
در خبر «تشکیل ستاد برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر احمد احمدی» به نقل از حجت الاسلام ذبیحی سرپرست سازمان سمت آمده است بنا به درخواست مکرر علاقه‌مندان و ارادتمندان دکتر احمد احمدی، ستاد برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت ایشان با هدف معرفی خدمات و فعالیت‌های استاد احمدی در سازمان «سمت»، تبیین شخصیت و انتشار آراء و اندیشه‌های این استاد فقید و برگزاری مراسم چهلمین روز و سالگرد درگذشت رحلت وی، تشکیل شده است.
ایبنا
صفحه دین خبرگزاری کتاب ایران نیز تا این ساعت به انتشار دو خبر پرداخته که تیتر آنها عبارت از «حضور به‌نشر در دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی» و «پروانه کاغذی برای دومین سال متوالی در فروشگاه‌های به‌ نشر» هستند.
میزان
«رواج غیبت و شنیدن آن به دلیل ترک امر به معروف و نهی از منکر است» نیز عنوان تنها خبری است که تا ساعت ۱۴ امروز در صفحه دین و اندیشه خبرگزاری میزان منتشر شده است.
انتهای پیام