صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۰۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

گروه مسابقات ـ طی برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات بانوان شاغل و خانواده به میزبانی نیروی هوایی و همچنین مسابقات قرآن کارکنان پایور وظیفه به میزبانی نیروی هوایی ارتش برگزار می‌شود.

سرگرد مهدی مهیدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش (آجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: هجدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده کارکنان در سطح یگان‌های نیروهای هوایی، دریایی، زمینی، ستاد آجا و پدافند هوایی در حال برپایی است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات تا اواخر تیرماه ادامه دارد، عنوان کرد: مرحله سراسری این مسابقات بین اداره نیز طی مردادماه انجام می‌شود و در نیمه شهریورماه نیز مرحله نهایی مسابقات برپا خواهد شد.
میدانی با اشاره به اینکه رویکرد جدید امسال میزبانی هر کدام از نیروها از مسابقات است، اظهار کرد: طی این برنامه‌ریزی در نیمه شهریورماه مسابقات بانوان شاغل به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی و احتمالاً در مجتمع یاوران مهدی قم انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: همچنین مرحله نهایی مسباقات کارکان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی طی دی‌ماه در مشهد الرضا برپا خواهد شد.
انتهای پیام