صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۰۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

کانون خبرنگاران نبأ _ کمک کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی رباط کریم از اعزام 45 مبلغ و مبلغه به مناسبت دهه کرامت به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمد صالح افخمی، کمک کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم از اعزام 45 مبلغ و مبلغه به مناسبت دهه کرامت به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
وی، افزود: این اعزام از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به منظور ذکر فضائل و مناقاب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مساجد شهر و روستایی انجام می‌شود.
این مسئول، عنوان کرد: اجرای برنامه‌های شاد، سخنرانی، گفتمان‌های دینی، مشاوره، مراسم جشن و سرور، تبیین اصلاح الگوی مصرف، ترویج سنت و سیره امام رضا(ع) با مفاهیم سبک زندگی دینی، ترویج فرهنگ زیارت و بسترسازی برای زیارت از راه دور امام رضا(ع) و اجرای مسابقه همراه با اهدای جوایز از جمله برنامه‌های مبلغین اعزامی برای این ایام محسوب می‌شود.
افخمی گفت: اول تا یازدهم ذی‌القعده و روزهای بین سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و برادر گرامیش امام رضا(ع) به عنوان هفته کرامت نامگذاری شده و امسال برای یازدهمین سال متوالی این دهه گرامی داشته می‌شود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام