صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۲۳۱۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبير اجرایی طرح اوقات فراغت اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، از بهره‌مندی 500 دانش‌آموز از طرح اوقات فراغت تابستانی این اداره خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، منوچهر جليلی،‌ دبير اجرايی طرح اوقات فراغت اداره تبليغات اسلامي رباط کريم از بهره‌مندی 500 دانش‌آموز دختر و پسر از طرح اوقات فراغت تابستانی این اداره خبر داد و گفت: در این طرح دانش‌آموزان در پایگاه‌های تحت پوشش این اداره از برنامه‌های قرآنی در رشته های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، مفاهیم، گفتمان‌های دینی در موضوعات مختلف بهره‌مند می‌شوند.

وی برگزاری اردوهای تفریحی و سیاحتی، کلاس‌های آموزشی در رشته‌های نقاشی، زبان انگلیسی، خوشنویسی، قالی‌بافی، رایانه، گلدوزی، کلاس‌های تقویت درسی، بیان احکام و معارف اسلامی، مشاوره، برگزاری مراسم‌های مناسبتی را از دیگر برنامه‌های این طرح عنوان کرد.

جلیلی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در سطوح ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در این طرح، اظهار کرد: طرح اوقات فراغت در 20 پایگاه‌ شهرستان رباط کریم در حوزه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و آموزشی تا پایان تابستان جاری دایر و فعال است.

نسشت هم‌افزایی فرهنگی امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تولائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، 28 تیرماه به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین هدایتی، کارشناس فرهنگی و افخمی، کمک کارشناس فرهنگی و شاهمرادی، نائب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ترابی، امام جمعه جدید این شهرستان دیدار و نسشت هم‌افزایی فرهنگی برگزار کردند.
در این دیدار، حجت‌الاسلام تولائی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و تبریک انتصاب امام جمعه، به ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی این اداره پرداخت.
در ادامه، امام جمعه جدید رباط کریم با تشکر از رئیس و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی، خواستار تعامل و هم‌افزایی بیشتر در فعالیت‌های شهرستانی شد و عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئت‌های مذهبی باید در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی سطح شهرستان با قدرت هر بیشتر وارد میدان شوند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام