صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۹۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مهدقرآن کریم خمینی‌شهر با همکاری گروه فرهنگی تربیتی ترمه، سلسله جلسات آموزش خانواده را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مهد قرآن‌ کریم شهرستان خمینی‌شهر در راستای آموزش خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف قرآنی- فرهنگی و تربیتی، سلسله جلسات هفتگی به نام «مثبت خانواده» را از روز میلاد امام رضا(ع) آغاز کرده است که نخستین جلسه با حضور بیش از سه هزار نفر از زنان و همسرانشان همراه بود.
همچنین دومین جلسه در تاریخ 9 مرداد با حضور حجت‌الاسلام کاظمی از شهر قم، سومین جلسه نیز در تاریخ 16 مرداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دهنوی، چهارمین جلسه، 23 مرداد با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری برگزار شد.
در این جلسات آموزشی به ارائه مسائل تخصصی تربیت فرزند و همسرداری، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌ها و غیره توسط کارشناسان «بانکی، حبشی و حجج‌اسلام ماندگاری و دهنوی» پرداخته می‌شود.
در کنار برگزاری جلسات، ویژه‌برنامه‌های متنوعی مانند برپایی غرفه نقاشی، محصولات فرهنگی شامل کتاب، لوح‌های فشرده از سخنرانی کارشناسان در جلسات قبل و غیره برای قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود، سلسله جلسات آموزشی خانواده، سه‌شنبه‌شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله(ع) خمینی‌شهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام