صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۳۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

کانون خبرنگاران نبأ_ به مناسبت فرا‌رسیدن ماه محرم الحرام، به همت اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران مراسم استقبال از محرم، در دهه دوم شهریورماه 97 در آستان امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم استقبال از محرم با سخنرانی حضرت آیت‌الله صدیقی و مداحی کاظم غفارنژاد و شهروز حبیبی در جمعه، 16 شهریورماه 97 بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان امامزاده حسن(ع) برگزار خواهد شد.
همچنین، مراسم دهه اول محرم الحرام به همت هیئت متوسلین حضرت زهرا(س) و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در آستان  امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.
این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حاج شیخ حسین سرزعیم و مداحی حاج یوسف جان‌محمدی، کربلایی موسی علی‌نژاد و سایر مادحین و ذاکرین اهل بیت(ع) طی روزهای 19 الی 29 شهریورماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء تشکیل‌ می‌شود.

قرائت زیارت عاشورا هر روز ساعت 7:30 صبح همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دوست‌محمدی و ویژه برنامه ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی با مجمع هیئت مذهبی از دیگر برنامه‌های آستان امامزاده حسن(ع) است.

لازم به ذکر است، آستان مقدس امامزاده حسن(ع) در تهران، خیابان قزوین، خیابان امین‌الملک واقع است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر از دیگر برنامه‌های این آستان می‌توانند به سایت www.ehasan.ir مراجعه کرده و یا با شماره 02155709009 تماس بگیرند. همچنین آدرس فضای مجازی ehasan_ir  از دیگر راه‌های ارتباطی این مجموعه است.
پریا سبزمحمدی
انتهای پیام