صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۴۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: دومین سوگواره منطقه‌ای اربعین در آیینه رسانه‌ها به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، یونس قیطانی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این سوگواره آبان ماه امسال پس از برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین ویژه اهالی رسانه‌های مکتوب استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: کلیه خبرنگاران رسانه‌های مکتوب شامل خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی و مطبوعات محلی سه استان مذکور می‌توانند با ارسال اثر در این همایش شرکت کنند.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه این سوگواره با مشارکت خانه مطبوعات ایلام برگزار می‌شود بخش‌های این سوگواره را اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران، اربعین و انسجام اسلامی، اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه، اربعین در مسیر تاریخ، اربعین، عزت طلبی و آزادیخواهی، اربعین، ایثار و شهادت، اربعین، امر به معروف و نهی از منکر، اربعین و نماز و اربعین و گردشگری مذهبی برشمرد.
قیطانی گفت: آیین اختتامیه نخستین سوگواره منطقه‌ای اربعین در آیینه رسانه‌ها بهمن ماه پارسال در ایلام برگزار و در مجموع ١٢٠اثر از استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان به این جشنواره ارسال شد.
استان ایلام سال گذشته در راهپیمایی اربعین پذیرای بیش از دو میلیون و ٥٠٠ هزار زائر از مناطق مختلف کشور بود که از مرز مهران تردد کردند.
انتهای پیام