صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۷۰۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه حلیة‌المتقین گرگان، از حضور اساتید و تألیف کتاب در زمینه لحن خبر داد.

احمدرضا اکبری، مدیر مؤسسه حلیة‌المتقین گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه جدا از آموزش، رسالت‌های دیگری نیز دارد که لازمه‌اش همدلی و همفکر‌ بودن با همدیگر است. ما در مؤسسه تیمی داریم که در زمینه لحن در حال تألیف کتاب است.

مدیر مؤسسه حلیة‌المتقین گرگان ادامه داد: گروه تواشیحی را طی سال‌ها آماده کردیم که اجراهای مختلف دارند و ماه مبارک رمضان گذشته، 70 اجرا در سطح استان گلستان داشته است.
اکبری با بیان این‌که در فصل تابستان 200 قرآن‌آموز و 15 مربی حضور داشتند بیان کرد: مؤسسه حلیة‌المتقین یک شعبه هم دارد که در روستای هاشم‌آباد از توابع گرگان قرار دارد. این شعبه هم حدود 200 قرآن‌آموز دارد که پنج مربی فعال در این شعبه حضور دارند.
وی اظهار کرد: در فصل تابستان امسال، کلاس‌های دوره‌های تخصصی تربیت معلم قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن، نهج البلاغه، تفسیر قرآن کریم در این مؤسسه برگزار شد.
اکبری بیان کرد: مؤسسه حلیة‌المتقین در استان گلستان، شهرستان گرگان، خیابان عدالت 7 بعد از چهارراه کاپری، بن‌بست کشاورز 1 واقع شده است.
یادآور می‌شود، این مؤسسه مجوز خود را در سال 95 از اداره‌کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اخذ، اما در سال 90 فعالیت خود را با مجوز خانه قرآن للمتقین آغاز کرده است.
انتهای پیام