صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۴۷۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه جامعةالقرآن الکریم با حضور در نمایشگاه کتاب گلستان به عرضه تألیفات این مرکز مردمی می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) با حضور در دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان و سیصد و شصت و سومین نمایشگاه کتاب استانی به معرفی و عرضه جدیدترین آثار و تألیفات گروه پژوهشی این مؤسسه پرداخته است.
این مؤسسه با هدف ارائه به‌روزترین محصولات خویش در قالب کتاب، نشریه و معرفی پایگاه اینترنتی و همچنین ارائه لوح‌های فشرده متشکل از تلاوت‌های صوتی و تصویری از اساتید و نوجوانان قاری و حفاظ کل این مؤسسه، اناشید و نغمات دینی که به‌همت واحد مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) فراهم شده، در این نمایشگاه حاضر شده است.
علاقه‌مندان به خرید محصولات قرآنی می‌توانند از 18 تا 23 مهرماه از ساعت 9:30 تا 20:30 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملل گلستان مراجعه و از خرید با تخفیف 30 درصدی بهره‌مند شوند.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.
انتهای پیام