صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۵۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

گروه اجتماعی - مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد از افزایش ۳۲۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده در راستای جابجایی زائران و مجاوران حرم رضوی همزمان با روز اربعین خبر داد.

  
عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: همزمان با روز اربعین مصادف با سه شنبه، هشتم آبان ماه، با توجه به اینکه پیک زائر است خدمات حمل و نقل شهری افزایش خواهد یافت.

وی افزود: به منظور تسهیل رفت و آمد در مسیر حرم مطهر رضوی تعداد 320 دستگاه اتوبوس فوق‌العاده علاوه بر ناوگان موجود در روزهای عادی برای زائران و مجاوران راه‌اندازی می‌شود.

اتحادی اظهار کرد: سرویس‌دهی از 5 پایانه میدان شهدا، میدان بیت‌المقدس، چهارراه خسروی رو به روی بانک تجارت، پایانه شهید گمنام و پایانه مصلی به سمت چهارراه چمن صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در خصوص ساعت آغاز سرویس دهی ناوگان فوق العاده گفت: مدیریت در این بخش به صورت میدانی است اما ساعت سرویس‌دهی معمولا قبل از نماز ظهر یعنی در زمانی که تقاضای سفر زیاد می شود آغاز خواهد شد.

وی افزود: از مردم تقاضا می‌شود جهت رفاه حال مسافران نیز از ورود ادوات مذهبی به داخل اتوبوس خودداری کنند همچنین با توجه به حجم بالای ترافیک در این روز از وسایل حمل و تقل عمومی برای سفر به هسته مرکزی شهر استفاده نمایند.

انتهای پیام