صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۷۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

گروه معارف- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری 250 گفتمان دینی در مدارس این استان خبرداد.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در راستای تعامل با اداره‌کل آموزش و پرورش و با دعوت از اساتید برجسته گفتمان دینی از قم، 250 گفتمان دینی در مدارس البرز برگزار می‌شود.
وی تعمیق باور‌های دینی، رفع شبهات اعتقادی و اشاعه سبک زندگی اسلامی در بین دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس دانست و افزود: این مهم باید در نظام آموزشی کشور و استان به صورت هدفمند پیش رود تا در آینده با مشکلات مختلف روبه‌رو نشویم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: به منظور اجرای جلسات گفتمان دینی، هماهنگی و برنامه‌ریزی با مسئولان نواحی آموزش و پرورش انجام شد و مقرر شد این گفتمان‌ها در نیمه دوم مهرماه اجرا شود.
مسعودی، به موضوعات گفتمان‌ها اشاره کرد و گفت: فضای مجازی و رسانه، آسیب‌های اجتماعی، دین و زندگی، اقتصاد مقاومتی و نیز قیام عاشورا و محرم، از جمله موضوعات گفتمان‌های دینی مدارس است.
وی اضافه کرد: با توجه به بروز آسیب‌های مختلف فرهنگی، دینی و اجتماعی در جامعه و برنامه‌ریزی‌ها و تبلیغات گسترده دشمنان، اجرای این گفتمان‌ها می‌تواند در کاهش اثرات سو آسیب‌ها موثر بوده و باعث آگاهی آحاد جامعه دانش‌آموزان شود.
انتهای پیام