صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۹۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

کانون خبرنگاران نبأ ــ دومین محفل قرآنی طنین نور هم‌زمان با اربعین سید و سالار شهیدان، با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری و نیز مسئولان قرآنی استان خراسان رضوی، سه‌شنبه، هشتم آبان به میزبانی جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دومین محفل قرآنی طنین نور هم‌زمان با اربعین سید و سالار شهیدان، با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری و نیز مسئولان قرآنی استان خراسان رضوی، سه‌شنبه، هشتم آبان از ساعت 19 در مشهد، حد فاصل فرامرز عباسی 49 و 51 به میزبانی جلسه قرآن اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

نظر به استقبال باشکوه در اولین برگزاری سلسله محافل قرآنی طنین نور در شب شهادت حضرت رقیه(س) که با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری و بیش از 30 استاد و جلسه‌دار قرآنی مشهد مقدس و علاقه‌مندان به قرآن برگزار شد، دومین محفل قرآنی طنین نور نیز با حضور قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری از جمله استاد محمدجواد پناهی؛ قاری و داور بین‌المللی و همچنین با حضور استاد حسین علمی، پیشکسوت قرآنی برگزار می شود. 

گفتنی است، این محافل نورانی با مشارکت جلسه قرآنی مؤسسه صراط به مدیریت هاشم مجتهدزاده و محمد حسن‌دخت مشهدی و جلسه قرآن جوادالائمه‌(ع) به مدیریت سیدعبدالرضا معینی و امید رمضانی و نیز جلسه قرآن اهل بیت‌(ع) برگزار می شود.

ابراهیم الهی

انتهای پیام