صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۰۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین، از پایان فعالیت های کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران در مراسم اربعین سال 97 خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از اتقان، سیدمحمدموجانی، دبیر کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین، از پایان فعالیت‌های کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران در مراسم اربعین سال 97 خبر داد و گفت: اختتامیه فعالیت‌های کاروان قرآنی اعزامی جمهوری اسلامی به عتبات عالیات شب گذشته با حضور اعضای این کاروان در شهر کاظمین برگزار شد.
وی افزود: کاروان قرآنی ایران اسلامی در واپسین روز حضور در کشور عراق، همزمان با سالروز اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) با برگزاری محفل انس با قرآن و زیارت وداع کاروان نور از حرم امامین جوادین (ع) مأموریت خطیر خود را به سر منزل مقصود رساندند.
دبیر کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین افزود: در پایان این محفل انس با قرآن که در بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین برگزار شد، به صورت نمادین از دو نفر از قاریان قرآن کریم ایرانی و عراقی تجلیل به عمل آمد.
موجانی در پایان یادآور شد: کاروان نور جمهوری اسلامی ایران پس حدود 9 روز حضور در عتبات عالیات و اجرای بیش از 300 محفل قرآنی در موسم اربعین حسینی، صبح امروز وارد کشور شده و با پرواز ساعت 18، آبادان را به مقصد تهران ترک کردند و بدین ترتیب پرونده فعالیت های قرآنی همایش باشکوه اربعین حسینی امسال نیز با عنایت حضرت سید الشهدا(ع) و قمر منیر بنی هاشم (ع) بسته شد.

انتهای پیام