صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۰۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

گروه معارف ــ 123 مبلغ مقیم و غیرمقیم به مناسبت دهه آخر صفر به روستاها و مناطق محروم شهرستان سنقر اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محرمعلی چراغی، رئیس تبلیغات اسلامی سنقر امروز در نشستی با اشاره به نقش مبلغین دینی، اظهار کرد: برگزاری عزاداری، اقامه نماز جماعت و ارائه درس‌هایی از عاشورا و پیام اربعین از برنامه‌های مبلغین اعزامی این دهه است.
وی با اشاره به دیگر اهداف مبلغین اعزامی، افزود: آشنا کردن مردم به ویژه نسل جوان با سیره پیامبر بزرگ اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و فلسفه صلح ایشان از دیگر فعالیت‌های مبلغان اعزامی است.
حجت‌الاسلام چراغی با اشاره به اعزام 123 مبلغ مقیم و غیرمقیم به مناسبت دهه آخر صفر به روستاها و مناطق محروم شهرستان سنقر تصریح کرد: مبلغان به برخی شبهاتی که دشمنان در زمینه‌های مختلف برای جوانان ایجاد کرده نیز پاسخ خواهند داد.
رئیس تبلیغات اسلامی سنقر اظهار کرد: مبلغان در این ایام با طرح برخی آسیب‌های اجتماعی به ارائه راه‌کار دینی برای مقابله با آن می‌پردازند.
وی در پایان با تأکید به بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی پیش‌رو در جامعه، گفت: پیشگیری از مصرف مواد مخدر، مسأله حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز، زکات و برگزاری گفتمان دینی در مدارس همچنین تبلیغ ساخت خانه عالم در روستاها باید انجام شود.
انتهای پیام