صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۰۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

گروه فرهنگی - مدیر موزه آب شاهرود از برپایی مجموعه عکس مربوط به ١٠٠ سال تاریخ شاهرود در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، عبدالحسین برنجی، مدیر موزه آب شاهرود 16 آذر در حاشیه نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با آیین افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان از مجموعه عکس با موضوع ١٠٠ سال تاریخ شاهرود با رویکرد خدمات مثبتی که بزرگان این شهرستان داشته‌اند در غرفه برنامه‌های جنبی این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

برنجی با اشاره به اینکه تعداد 44 عکس در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است، ادامه داد: این مجموعه با انتشار فراخوان عکس‌های قدیمی و با اهدای این عکس‌ها توسظ مردم به موزه آب گردآوری شده که در این خصوص شهرداری، میراث فرهنگی و گردشگری و اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود با موزه آب این شهرستان همکاری خوبی داشته‌اند.

به گفته وی، هدف از گردآوری این مجموعه ارزش‌گذاری و گرامیداشت خدمات بزرگان این شهرستان بوده است و موضوعات این عکس‌ها اغلب شامل چهره شخصیت‌های بزرگ و اثرگذار شهرستان شاهرود، اولین تجهیزات وارد شده به این شهرستان، مراسم، سنت‌ها و ... است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از ١١ تا ١٦ آذر در سالن شهید اکبری، غرفه برنامه‌های جنبی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام