صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۰۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

گروه سلامت ــ دبیرکل مجمع خیرین سلامت با اشاره به عدم پاسخگویی بودجه‌های دولتی برای فعالیت‌های بهداشتی و درمانی، از حمایت مجلس شورای اسلامی در رابطه با فعالیت خیرین سلامت خبر داد.

به گزارش ایکنا، حسینعلی شهریاری، دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در دیدار اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از مراکز بهداشتی درمانی حوزه انتخابیه فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت که با دعوت نماینده این حوزه انتخابیه و همراهی جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت انجام شد، اظهار کرد: خیرین سلامت نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی در کشور دارند.
وی با بیان اینکه بودجه دولت به تنهایی توان پاسخگوی به همه نیاز‌های بهداشت و درمان در کشور را ندارد، افزود: در این بازدید که به همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همراه بود، از چندین مرکز درمانی و بهداشتی بازدید به عمل آمد و از نزدیک در جریان مشکلات و نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان این مناطق قرار گرفتیم.
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه اورژانس شهر رزو توسط خیرین سلامت احداث می‌شود، بیان کرد: قطعا خیرین سلامت در این حوزه مشارکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه خیرین نیز درخواست‌های در مورد تسریع در روند امور خیر دارند، عنوان کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در مورد تسهیل‌گری برای مشارکت خیرین تمام ظرفیت‌های خود را به کار می‌گیرد.
وی در پایان گفت: درخواست‌هایی هم از سوی جامعه زحمتکش بهداشت و درمان مطرح شده که قطعا مورد بررسی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام