صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۲۴۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره مقدماتی تربیت مربی نهج‌البلاغه ویژه فرهنگیان و حوزویان بوشهری طی هفته گذشته برپا شد و به زودی دوره تکمیلی نیز به همت موسسه قرآنی حنان دلوار برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دوره تکمیلی تربیت مربی نهج‌البلاغه به زودی در سطح استان بوشهر برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه، ویژه فرهنگیان بوشهری به همت مدیریت آموزش‌ و پرورش، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور و با همکاری موسسه قرآنی حنان دلوار طی هفته گذشته در سالن اجتماعات مدرسه شهید فولادی برگزار شد.

در این کارگاه 65 نفر از بانوان فرهنگی و حوزوی شرکت کردند که پس از اعلام نتایج، گواهینامه‌ از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی تهران و گواهی حضور از موسسه فرهنگی قرآن و عترت حنان اعطاء خواهد شد.

محمد ادیب‌نیا، مدیرعامل موسسه قرآنی حنان دلوار، هدف از برگزاری این دوره را شناخت و پرورش استعدادهای استان و شهر بوشهر برشمرد و گفت: ارتقای سطح علمی و توجه بیشتر مردم و موسسات قرآنی به نهج‌البلاغه سبب شد تا به فکر برگزاری این دوره باشیم.

مدیرعامل موسسه قرآنی حنان دلوار در پایان گفت: منابع آزمون دوره مقدماتی این کارگاه آموزشی جلد اول و دوم کتاب‌های حکمت‌شناسی، روش‌شناسی خطبه‌ها و حکمت‌های نهج‌البلاغه بوده است و جلد سوم و چهارم این کتاب‌ها برای دوره تکمیلی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام