صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۲۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

کانون خبرنگاران نبأ ــ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت با حضور در محله یافت‌آباد(منطقه 18) با خانواده شهید ابراهیم بالود دیدار و از این مادر شهید بزرگوار دلجویی کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رئیس پلیس پایتخت روز گذشته، 24 آذر با حضور در محله یافت‌آباد(منطقه 18) با خانواده شهید ابراهیم بالود دیدار و ضمن دلجویی از مادر شهید، گفت: شهادت ایثارگرانی چون شهید ابراهیم بالود که با حمله ناجوانمردانه دشمنان به شهادت رسیدند، نشانه این است که دشمنان این ملت نه تنها دین ندارند؛ بلکه آزاده نیز نیستند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: افرادی که با توجیه دینی، حافظان نظم و امنیت این مرز و بوم را به شهادت می‌رسانند، فهمشان از دین نادرست و ناقص است و اگر دین را درست بفهمند و عاقلانه رفتار کنند به هیچ وجه دست به چنین رفتار ضد بشری نمی‌زنند.
سردار حسین رحیمی با بیان اینکه شهید ابراهیم بالود در دهه 70 به همراه دیگر همرزمانش در شهرستان زاهدان منطقه چشمه زیارت در درگیری با اشرار به شهادت رسید، گفت: امنیت و استقلال کشور هزینه دارد که این شهدا با ایثار جان خود، هزینه آن را پرداخته‌اند و ما اجازه نمی‌دهیم خون این شهیدان پایمال شود و ذره‌ای هم از مسیر و آرمان آنان عقب‌نشینی نمی‌کنیم.
در پایان این دیدار با اهدای لوحی از مادر شهید ابراهیم بالود قدردانی شد.
فرهاد زمانی

انتهای پیام