صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۳۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

گروه جامعه ــ اداره‌کل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت نحوه پرداخت هزینه و اخذ کارت ورود به جلسه آزمون متقاضیان ارتقا در مسئولیت‌های کارگزاری حج تمتع را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی حج و زیارت، اداره‌کل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت، نحوه پرداخت هزینه و اخذ کارت ورود به جلسه آزمون متقاضیان ارتقا در مسئولیت‌های کارگزاری حج تمتع را اعلام کرد.

بنابراین گزارش، متقاضیان واجد شرایط که پیش از این کد رهگیری دریافت کرده‌اند می‌بایست از روز دوشنبه، 26 آذرماه، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی edu.haj.ir نسبت به پرداخت هزینه آزمون و اخذ کارت ورود به جلسه اقدام کنند و برای ورود به جلسه می‌بایست کارت چاپ‌شده ورود به جلسه را همراه داشته باشند.

یادآوری می‌شود، آزمون ارتقای مدیران و معاونان کاروان‌ها، معاونان مجموعه‌ها و مأموران اجرایی سال اولی کاروان‌ها و مجموعه‌ها، ساعت ۱۵ روز جمعه 30 آذرماه، به صورت همزمان در تمامی مراکز استان‌ها (به استثنای استان ایلام) و شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

حوزه امتحانی متقاضیان استان ایلام، استان کرمانشاه است.

انتهای پیام