صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۴۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌ جمعه صائین‌قلعه با تأکید بر ارتقای بصیرت در نسل جدید گفت: باید زمینه‌های لازم برای پاسخگویی به شبهات دینی دانش‌آموزان فراهم شود.

به گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام محمد نوری، امام جمعه صائین‌قلعه، شامگاه دیروز، شنبه ۶ بهمن ماه در جلسه پرسش و پاسخ و گفتمان دینی با عنوان «آثار نماز و عبادت در زندگی» که به میزبانی هنرستان امیرالمومنین(ع) صائین قلعه برگزار شد با مثبت ارزیابی کردن برگزاری جلسات گفتمان‌های دینی، اظهار کرد: برگزاری این جلسات یکی از بهترین راه‌ها برای آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان و افزایش بصیرت دینی آنها است.
وی با تاکید بر این که عوامل اجرایی و معلمان مدارس باید زمینه و بستر لازم برای پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان را فراهم کنند، اظهار کرد: معلمان می‌توانند از نقش الگویی خود برای تقویت ارزش‌های دینی به ویژه اقامه نماز در بین دانش‌آموزان استفاده و از ظرفیت مدارس برای ترویج نیکی‌ها در جامعه استفاده کنند.
این مسئول تاکید کرد: حضور معلمان و مدیران در صف‌های نماز جماعت مدارس موجب تشویق و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان برای اقامه نماز می‌شود.
وی با اشاره به شبهه افکنی دشمنان، یادآور شد: دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم نیازمند آگاهی هستند.
حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اینکه نماز موجب محو شدن گناهان انسان می‌شود، گفت: نماز انسان را از بدی‌ها باز می‌دارد و موجب کمال انسان و نزدیکی او به خداوند متعال است.
به گزارش ایکنا، در پایان این نشست از فعالین حوزه نماز دانش‌آموزی تجلیل شد.
انتهای پیام