صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۷۴۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، کارگاه آموزش سبک زندگی قرآن امروز، ۱۵ بهمن‌ماه در مؤسسه فرهنگی و قرآنی بحرالعلوم زاهدان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، کارگاه آموزش سبک زندگی قرآن امروز، 15 بهمن‌ماه در مؤسسه فرهنگی و قرآنی بحرالعلوم زاهدان برگزار شد.
مهدی علی‌محمدی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در این کارگاه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در عرصه فرهنگی مطرح است، مسئله سبک زندگی است، به‌طوری که هر ایدئولوژی و مکتبی، سبک زندگی مرتبط با خود را ارائه می‌دهد و این در سراسر وجوه زندگی افراد تأثیرگذار است.
وی ادامه داد: هر مکتب و مذهبی، سبک زندگی برای بشریت ارائه می‌دهد و مدعی است، جامعه‌ مطلوب و زندگی سالم در نتیجه پیروی از آن روش زندگی است که توسط مکتب ارائه می‌شود.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: هدف و غایت سبک زندگی مورد نظر قرآن، رسیدن به حیات طیبه است؛ روش زندگی که انسان را به کمال برساند و آرامش دنیوی و سعادت اخروی را به همراه داشته باشد.
علی‌محمدی افزود: عبادت، تلاش برای کسب روزی حلال، قناعت و پرهیز از تجملات، از جمله مواردی است که در سبک زندگی قرآنی مورد تأکید قرار دارد.

انتهای پیام