صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۹۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیت‌الله مکارم شیرازی با تجلیل از حضور باشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: مسئولان باید پیام این حضور را بشنوند و در رفع مشکلات به خصوص اقتصادی تلاش کنند.

به گزارش ایکنا؛ آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز 23 بهمن‌ماه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم گفت: باید از این ملت بیدار و هوشیار تشکر کنیم؛ چون در مواقعی که می‌بیند خطری در میان است بیشتر به میدان می‌آید.

وی افزود: واقعاً راهپیمایی دیروز خیلی پرشکوه بود و تا جایی که بنده قرائن را دیدم از سال‌های قبل باشکوه‌تر و بهتر بود و یکی از دلائل آن این است که دشمن هر زمان فشار بیشتری وارد می‌کند ما احساس می‌کنیم که باید مشت محکم‌تری بر دهان دشمن بکوبیم و همین باعث می‌شود تا عکس‌العمل مردم قوی‌تر از قبل باشد.

این مرجع تقلید ابراز امیدواری کرد که خدا از همه قبول کند و ذخیره یوم المعاد باشد و افزود: مسئولان هم بدانند که مسئولیت سنگین‌تری دارند، زیرا هرقدر مردم بیشتر به میدان بیایند آنان باید توجه بیشتری به مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی باید داشته باشند و باید بیشتر کوشش کنند.

این مفسر قرآن با بیان اینکه امیدواریم مسئولان هم پیام این حضور پرشور را بشنوند و بدانند و در حل مشکلات، بیشتر و محکم‌تر بکوشند، تصریح کرد: ما هم برای هر کسی که گامی برای رفع مشکلات به خصوص اقتصادی بردارد، دعا می‌کنیم.

انتهای پیام