صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۱۶۳۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
سیف بیان کرد:

گروه سلامت ــ معاون توسعه اورژانس تهران با اشاره به آغاز برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس و مساجد برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری از پیش‌بینی 120 جایگاه استقرار نیروهای اورژانس در شب چهارشنبه‌سوری خبر داد.

هادی سیف، معاون توسعه اورژانس تهران در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آغاز آموزش‌های اورژانس تهران در مساجد و مدارس تهران برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری تصریح کرد: برای چهارشنبه سوری امسال و پیشگیری از سوانحی که در این شب برای مردم به ویژه کودکان و نوجوانان پیش‌ می‌آید، با توجه به تجارب گذشته آموزش‌‎هایی را در مدارس و مساجد به صورت حضوری و در قالب‌های نمایشی، فیلم و آموزش مستقیم توسط پرسنل اورژانس آغاز کرده‌ایم.
سیف با بیان اینکه آموزش ویژه پرسنل اورژانس برای آمادگی بیشتر در چهارشنبه سوری نیز در حال انجام است، گفت: یک آموزش عمومی برای مدیران ستاد استانداری نیز در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: سال گذشته ۷۴ مصدوم چشمی و بیش از ۳۰۰ نفر مصدوم سرپایی در پی حوادث شب چهارشنبه سوری روانه مراکز درمانی شدند، توصیه ما این است که افراد کمترین تماس با مواد محترقه داشته و از مکان‌هایی که این مواد نگهداری یا مورد استفاده قرار می‌گیرند، دور بمانند.
معاون اورژانس تهران همچنین در ادامه به نحوه آمادگی اورژانس در روز چهارشنبه سوری پرداخت و بیان کرد: بیش از ۱۲۰ مرکز استقرار در بیشتر میادین و چهارراه‌های سطح تهران در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: همچنین ۳۰۰ آمبولانس، ۲۰۰ موتورلانس و ۴ اتوبوس آمبولانس برای این شب پیش‌بینی شده است هر دانشگاه علوم پزشکی نیز ۱۰ بیمارستان را به ما معرفی کرده است و مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.
انتهای پیام