صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۴۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

گروه بین‌الملل ـ ایمن صفدی، وزیر امورخارجه اردن، بر اهمیت تأسیس صندوق عمرانی وقفی با هدف حمایت از پناهندگان فلسطینی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین  صفا؛ ایمن صفدی، ضمن سخنانی در چهل و ششمین نشست وزیران امورخارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در شهر ابوظبی، پایتخت امارات گفت: این صندوق می‌تواند در تأمین نیازهای مالی آژانس کار و امداد سازمان ملل متحد(آنروا) برای حمایت از پناهندگان فلسطینی تأثیرگذار باشد.

وی افزود: آین آژانس باید به وظیفه خود در کمک به پناهندگان فلسطینی مطابق با مسئولیت‌های بین‌المللی و ضرورت‌های انسانی ادامه دهد و به رسالت جهانی خود در عدم فراموشی مسئله پناهندگان نیز پایبند باشد.

وزیر امورخارجه و مهاجران اردن با اشاره به این که نظارت بر مقدسات اسلامی و مسیحی قدس، مسئولیتی است که حکومت اردن باید با تمام توان آن را ادا کند، تأکید کرد: حمایت از مقدسات و حفظ هویت عربی اسلامی و مسیحی قدس از اولویت‌های پادشاه اردن است.

وی در ادامه آزادی قدس شریف به‌عنوان پایتخت دولت مستقل فلسطین را تنها راه‌حل تحقق امنیت، ثبات و صلح فراگیر دانست و گفت: فلسطین مسئله مرکزی و اول ما است و ایفای حقوق ملت فلسطین شرط هر صلحی است که ملت‌ها آن را بپذیرند.

یادآوری می‌شود، چهل و ششمین دوره نشست‌های وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی از دیروز(10 اسفندماه) در ابوظبی آغاز شد.

انتهای پیام