صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۴۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

کانون خبرنگاران نبأ ــ فروغ منهی، مادر شهیدان خالقی‌پور که روز گذشته، 11 اسفندماه در بیمارستان میلاد تهران از ناحیه زانو مورد عمل جراحی قرار گرفت؛ از بستری شدن در بیمارستانی خصوصی برای دریافت خدمات ویژه درمانی امتناع کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یکی از چند صد هزار خانواده شهید ایران اسلامی، خانواده خالقی‌پور هستند، با این تفاوت که این خانواده 3 فرزند خود را تقدیم اعتلای نظام مقدس اسلامی کرده است.

فروغ منهی، مادر شهیدان علیرضا، رسول و داوود خالقی‌پور و همسر جانباز مرحوم محمود خالقی‌پور بار دیگر نمایشی از ایثار و گذشت را به تصویر کشید تا نشان دهد او که با تقدیم سه جگرگوشه خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، اسوه صبر و ایستادگی برای تمام مادران جامعه شده است؛ هیچ چشم‌داشتی در قبال این ایثار نداشته و متواضعانه راه شهدای اسلام را در ساده‌زیستی و قناعت طی می‌کند.

این مادر شهیدان که روز گذشته، 11 اسفندماه در بیمارستان میلاد تهران از ناحیه زانو مورد عمل جراحی قرار گرفت؛ از بستری شدن در بیمارستانی خصوصی برای دریافت خدمات ویژه درمانی امتناع کرد. 

به‌گفته امیرحسین خالقی‌پور، دیگر فرزند این خانواده شهید، حال عمومی مادر مساعد بوده و ان‌شاء‌الله تا پایان هفته از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 شهید داوود خالقی‌پور در ۲۳ اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسید و شهیدان رسول و علیرضا خالقی‌پور هم‌زمان در عملیات مرصاد و در جاده بصره - خرمشهر به خیل شهدا پیوستند. پدر شهیدان (داود، علیرضا و رسول) نیز 15 تیرماه 1395 دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. 

مقام معظم رهبری نيز اين خانواده مكرم را مورد تفقد قرار داده‌اند و ضمن اينكه به زيارت مادر و پدر این شهیدان در خانه‌شان رفته‌اند، به‌خوبی با اين بزرگواران مأنوس هستند.

خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) برای این بانوی مؤمنه آرزوی سلامتی، بهبود و شفای عاجل را از خداوند منان مسئلت دارد.

آمنه اسلامی 

انتهای پیام