صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۹۹۶۰
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از ارسال نخستین محموله کمک‌های مردمی این استان به مناطق سیل‌زد‌ه خبر داد و گفت: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به پایگاه‌های تعیین‌شده تحویل دهند.

ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: سیل اخیر مردم برخی از استان‌های کشور را درگیر کرده و مردم کشور ما همواره در برهه‌های مختلف ثابت کردند که روحیه همدلی و همبستگی خود را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارند و اوج نمایش آن در 8 سال دفاع مقدس بود.
وی از ارسال محموله کمک‌های مردمی استان زنجان به مناطق سیل‌زده کشور در قالب یک دستگاه کامیون خبر داد و گفت: این محموله شامل اقلام ضروری پتو، پوشاک، آب و موادغذایی نظیر گوشت، آرد، سیب‌زمینی، برنج و نان است.
طهماسبی با اشاره به اینکه برای پوشش بهتر مناطق آسیب‌دیده، برخی استان‌ها به عنوان معین وظایفی را برعهده دارند، تصریح کرد: هدف از این کار کمک به مردم سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران است و این محموله نخستین محموله کمکی استان زنجان به مناطق سیل‌زده این دو استان است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) خاطرنشان کرد: مردم زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بسیج مساجد و ادارات استان، جهت ارسال به مناطق سیل‌زده تحویل و یا به شماره حساب 5151818086011 و 5892101214485209 به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج واریز کنند.
انتهای پیام