صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۰۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
در اثر بارش‌های شدید؛

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به علت بارش روزهای اخیر 180 منزل مسکونی در نقاط مختلف استان دچار خسارت شدند.

علی باقری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به دلیل بارش‌های شدید و احتمال آسیب برای ساکنان نزدیک روخانه‌ها و خطر سیل، 30 خانوار روستاهای شهرستان ایجرود، منزل خود را تخلیه کردند و به مکان دیگری جابه‌جا شدند.
وی ادامه داد: در اثر بارش‌های شدید روزهای گذشته تعدادی از منازل مسکونی در سطح استان خسارت دیدند که با آمارگیری تاکنون تعداد آن‌ها 180 باب گزارش شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در مورد وضعیت جوی امروز بیان کرد: در حال حاضر در تمام نقاط استان بارندگی به شکل باران وجود دارد و در ارتقاعات شاهد بارش پراکنده برف هستیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی استان را تهدید نمی‌کند و نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده‌باش هستند. از هم‌استانی‌ها تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری و اطراق در حاشیه روخانه‌ها پرهیز کنند.
باقری خاطرنشان کرد: مساجد، حسینیه‌ها و حتی تعدادی از مدارس هم در سطح استان آماده هستند تا در صورت لزوم مسافران و درراه‌ماندگان را اسکان دهند.
انتهای پیام