صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۲۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
موهبتی:

گروه سلامت ــ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به وضعیت خاص بیماران سیل‌زده گفت: این بیماران برای دریافت خدمات درمانی به دفترچه کاغذی نیازی ندارند و با ارائه کد ملی در مراکز درمانی از خدمات رایگان برخوردار می‌شوند.

طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه سلامت، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به رایگان بودن خدمات درمانی برای سیل‌زدگان کشور اظهار کرد: یکی از مشکلات مردم هنگام وقوع حوادثی مانند سیل و زلزله مفقود شدن دفترچه بیمه و اسناد هویتی است و مردم پس از وقوع حوادث، برای مراجعه به مراکز درمانی نیاز بیشتری دارند. ‏
وی افزود: با توجه به هماهنگی‌ها و تمهیداتی که در سازمان بیمه سلامت از سال ۹۷ انجام شده، در ‏کلیه مناطق سیل‌زده مردم می‌توانند با ارائه کد ملی به مراکز درمانی مراجعه و خدمات مورد نیاز بهداشتی و درمانی را دریافت کنند.
موهبتی همچنین درباره روند صدور دفترچه المثنی بیمه سلامت در مناطق سیل‌زده، گفت: دفترچه المثنی بدون گذشت زمان انتظار و همچنین ‏بدون دریافت هزینه مجدد در دفاتر پیشخوان صادر می‌شود. ‏
مدیرعامل بیمه سلامت یادآور شد: برای ‏صدور دفترچه المثنی، براساس قانون باید مدت زمان مشخصی بگذرد و هزینه‌ای برای صدور دفترچه دریافت ‏می‌شود، اما در شرایط فعلی در استان‌های سیل‌زده دفاتر پیشخوان هیچ گونه هزینه‌ای را برای صدور دفترچه المثنی دریافت ‏نمی‌کنند و این هزینه را سازمان بیمه سلامت پرداخت خواهد کرد. ‏

انتهای پیام