صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۲۵۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

گروه اجتماعی ــ استاندار لرستان با بیان این‌که اجاره‌بهای منزل برای برخی منازل که در سیل از بین رفته‌اند تا هر زمانی که بازسازی شوند پرداخت خواهد شد، گفت: برای برخی از منازل که آسیب دیده‌اند شناسنامه امدادی صادر و چادر اسکان، پتو و وسایل گرمایشی داده شده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، سید‌موسی خادمی، استاندار لرستان سه‌شنبه، بیستم فروردین در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده پل‌دختر اظهار کرد: هم‌اکنون جاده جایگزین در مسیر این شهرستان به مرکز استان برقرار شده است.
وی با بیان این‌که ارتباط تلفنی و اینترنت در این منطقه برقرار است، افزود: همچنین برق، آب و گاز پل‌دختر وصل شده و بخشی از شهر که سیل در آن رخ نداده حق استفاده از امکانات را ندارند چون سیل‌زده نیستند.
خادمی با بیان این‌که در بحث آذوقه مشکلی وجود ندارد، گفت: برای برخی از منازل که آسیب‌ دیده‌اند شناسنامه امدادی صادر و چادر اسکان، پتو و وسایل گرمایشی داده شده است.
استاندار لرستان اضافه کرد: اجاره‌بها منزل هم برای برخی منازل که از بین رفته‌اند تا هر زمانی که بازسازی شوند پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد: پاک‌سازی منازل و معابر نیز بخشی توسط نیروهای بسیج مردمی، سپاه و شهرداری تهران انجام شده و تا پایان هفته نیز به اتمام می‌رسد.
خادمی با اشاره به این‌که برخی از منازل لوازم‌خانگی خود را از دست‌ داده‌اند، ادامه داد: در این خصوص مصوبه‌ای وجود ندارد اما وام معیشتی تصویب شده که برای این منظور پرداخت می‌شود.
استاندار لرستان با اشاره به این‌که در کنار سیل‌زدگان خواهیم بود و به آن‌ها تا پایان کار کمک می‌کنیم، افزود: اولویت ما سیل‌زدگان و آن‌هایی که زندگی خود را از دست‌ داده‌اند، است.

انتهای پیام