صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۳۰۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
محمدجواد مرادی:

گروه مسابقات ــ نماینده کشورمان در رشته حفظ کل بزرگسالان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سطح سؤالات مرحله فینال این مسابقات را به طور نسبی دشوار مطرح کرد.

محمدجواد مرادی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل بزرگسالان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، پس از پایان مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با سطح این دوره از مسابقات گفت: در مجموع مسابقات این دوره از سطح خوبی برخوردار بود و فضای مسابقات نیز بسیار قرآنی بود و ان شاالله با همین فضا به پایان خواهد رسید.
وی در رابطه با سؤالاتی که در مرحله فینال مسابقات بدان پاسخ داد نیز افزود: سؤالات مسابقات براساس سطح سختی و آسانی، سؤالات نسبتا سختی بود و چون در مرحله فینال مسابقات نیز قرار داریم، این امر طبیعی است.
مرادی در رابطه با قرعه خود در مسابقات نیز با بیان اینکه قرعه نسبتا خوبی نصیب او شد، تصریح کرد: بنده چون از شهر مقدس قم در صحن مسابقات حاضر شدم، نتوانستم خیلی در جریان تلاوت دیگر متسابقان قرار گیرم ولی آنطور که مشخص است، تلاوت تمامی شرکت کنندگان در مرحله فینال تاکنون به ویژه از نظر صحت حفظ در مجموع تلاوت خوبی بوده است.
وی با اشاره به اینکه هر چهار کشور دیگری که در این مرحله از مسابقات یعنی رشته حفظ کل قرآن بزرگسالان دارای نماینده هستند، با تمام قوت در مسابقات شرکت کرده اند، اظهار امیدواری کرد که این مسابقات تا پایان خود با قوت و در همین فضای نورانی پیش رود.
انتهای پیام