صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۵۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

کانون خبرنگاران نبأ ــ تیم جهادی و خیرین سلامت بیمارستان علامه کرمی اهواز در منطقه سیل‌زده خوزستان به صورت مستمر و شبانه‌روزی در حال امدادرسانی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمد حسین ملایی، رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز با اعلام این خبر گفت: پزشکان بیمارستان خیریه علامه کرمی اهواز با ویزیت رایگان بیماران و برطرف کردن مشکلات درمانی در مناطق سیل‌زده درحال خدمت‌رسانی هستند.

ملایی  اظهارکرد: پزشکان بیمارستان خیریه علامه کرمی اهواز با ویزیت رایگان بیماران و برطرف کردن مشکلات درمانی در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و در این طرح به بیماران مناطق سیل‌زده که بیشتر آن‌ها از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، خدمات درمانی، دارویی و اقلام بهداشتی ارائه دادند.

وی افزود: این طرح با هماهنگی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مؤسسه خیریه شفای آلام انجام شده است.

رئیس بیمارستان علامه کرمی تأکید کرد: قطعاً ادامه روند ارائه خدمات بهداشتی و دارویی به این عزیزان و نیازمندان مستمند، به همکاری همه جانبه شما مردم نوع‌دوست و نیکوکار وابسته است.

بیمارستان علامه کرمی تنها بیمارستان خیریه غرب و جنوب غرب کشور، بزرگترین حامی بیماران نیازمند در خوزستان است و تاریخ اعزام دوازدهمین مرحله گروه جهادی ۱۲، ۱۳، ۱۶ و ۱۹ فروردین سال ۹۸ است.

امیر رسولی، مشاور خیرین سلامت و رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز نیز گفت: این تیم جهادی و خیرین سلامت بیمارستان علامه کرمی اهواز در مناطق سیل زده استان خوزستان شامل مناطق و روستاهای سیل‌زده شهرستان‌های اهواز بخش شعیبیه شوشتر، حمیدیه و سوسنگرد به صورت شبانه‌روزی و گسترده به ویزیت بیماران پرداختند.

حسین عبدالعزیزی 

انتهای پیام