صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۷۰۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
همزمان با ماه رمضان؛

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل ارشاد خراسان‌شمالی از برپایی بیش از ۲۰ محفل انس با قرآن در استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد.

علی‌اصغر نودهی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: اجرای نمایش‌های دینی، برگزاری شب‌های فرهنگی، برپایی دوره آموزشی توانمندی مؤسسات قرآنی و تجلیل از مدیران و مربیان قرآنی از اهم برنامه‌های اجرایی در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری بیش از 20 محفل انس با قرآن در استان، افزود: برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، اعزام مبلغ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به محافل موسسات قرآن و عترت، برپایی نمایشگاه قرآن، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی و مسابقه نقاشی ویژه خردسالان از جمله برنامه‌های این ایام به شمار می رود.
نودهی اهدا کتاب به مراکز، تجلیل از فعالان قرآنی، جشنواره کودک و نوجوان قرآن و عترت، برگزاری ویژه‌برنامه میلاد امام حسن(ع) برگزاری کارگاه‌های هنری، مسابقات قرآنی ویژه خانواده همکاران و مسابقات قرآنی ویژه کودکان را از دیگر برنامه‌های اجرایی ذکر کرد.
وی هدف از اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان را توسعه و ترویج آموزه‌های قرآنی و دینی، انس و الفت هر چه بیشتر مردم با ارزش‌های دینی و اسلامی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان برشمرد.
نودهی با اشاره به اینکه در مجموع از سوی این سازمان بیش از ٣٠ برنامه فرهنگی و هنری در ماه رمضان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در طول ماه مبارک رمضان و با مشارکت مؤسسات فرهنگی قرآن وعترت و هنرمندان در همه شهرستان‌های برگزار خواهد شد.
انتهای پیام