صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۷۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

گروه فعالیت‌های جهادی ــ خادمیاران آستان قدس رضوی در استان تهران با راه‌اندازی پویش «امید جاریست» به سیل‌زدگان کشورمان یاری می‌رسانند.

به گزارش ایکنا؛ قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی خادمیاران حضرت ثامن‌الحجج(ع) وابسته به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان تهران با راه‌اندازی پویش «#امید_جاریست» به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان شتاب می‌بخشد. 

تهیه و توزیع غذا در شهرهای خرم‌آباد و پل‌دختر، حمایت از تیم‌های جهادی و خادمیار در معمولان لرستان، حمایت از تیم‌های دو گروه جهادی و خادمیار در پل‌دختر، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در بابا زید لرستان، همکاری و حمایت از یک آشپزخانه جهادی در اهواز، دایر کردن ایستگاه صلواتی در حمیدیه خوزستان، توزیع گسترده بسته‌های بهداشتی در مناطق سیل زده خوزستان، نصب و اهدای فانوس جهت روشنایی مناطق بدون برق، اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز جهت کودکان و نوجوانان در کمپ‌های عمومی و اعزام تیم‌های پزشکی از خدمات این قرارگاه بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشارکت در این پویش مردمی برای تحویل کالاها، نوع کالا و منطقه سکونت خود، پیامی به شماره 09102304608 ارسال کنند تا هماهنگی‌های لازم جهت تحویل به دفتر آستان یا کاروان اعزامی انجام شود.

در حوزه نیروی انسانی و شرکت در گروه‌های جهادی ساختمانی و تأسیساتی نیز علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این اردوی جهادی کلمه #لبیک_یا_رضا را به شماره 09102304608 پیامک کنند.

سامانه #8* و همچنین شماره حساب ۴۸۷۲۷۲۷۲۸۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۵۴۳۳۲۰۵ بانک ملت به نام نذورات آستان و مراجعه به دفاتر نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در استان‎های کشور از دیگر راه‌های مشارکت مردم در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده است.

انتهای پیام