صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۷۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
در آستانه ماه رمضان صورت گرفت؛

گروه بین‌الملل - شورای نظارت بر رسانه‌های مصر، از شرکت‌ها و کانال‌های تلویزیونی خواست که اخلاق، ارزش‌ها و سنت‌ها را در برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی و تبلیغات بازرگانی که در ماه رمضان پخش می‌شود، رعایت کنند.

به گزارش ایکنا به نقل ار «الاهرام»؛ این شورا در بیانیه‌ای تاکید کرد: ضروری است که به ماهیت ماه مبارک رمضان احترام بگذاریم و از پخش فیلم‌های تبلیغاتی که ارزش‌های مصر و ماهیت معنوی این ماه را نقض می‌کنند، ممانعت شود.

 

این شورا افزود: کسانی که قوانین رسانه‌ای را در این زمینه نقض کنند، مجازات خواهند شد.

در ماه رمضان میزان پخش برنامه‌های تلویزیونی در مصر به اوج خود می‌رسد، به طوری ده‌ها مجموعه جدید، فیلم، سریال و برنامه‌های تبلیغاتی  تولید و پخش می‌شود.

مصر یکی از مهمترین مراکز رسانه‌ای جهان عرب است و برنامه‌های تلویزیونی این کشور علاوه بر مصر در سایر کشورهای عرب زبان نیز بینندگان زیادی دارند.       

انتهای پیام