صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۹۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت مبلغان برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دانست و اظهار کرد: ۲ هزار و ۸۰۰ مبلغ دینی به شهر‌های مختلف مازندران اعزام شدند.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، ضمن تبریک فرا‌رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت‌های ‌قرآنی ـ فرهنگی در این ماه ضیافت‌الله، بیش از 2 هزار و 800 مبلغ دینی به شهرهای مختلف مازندران اعزام شدند.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم فرهنگی استان به ویژه در ماه مبارک رمضان، افزود: ظرفیت تبلیغی استان برای پوشش کامل همه مناطق در ماه مبارک رمضان کافی نیست، لذا با توجه به حجم فعالیت‌های تبلیغی استان از ظرفیت مبلغان غیربومی و اعزامی از قم هم بهره ‌گرفته‌ایم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای خودسازی و تقویت روحیه معنوی در انسان است و باید از فضیلت‌های این ماه مبارک بیشترین بهره معنوی را برد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مساجد و اماکن مذهبی در شب‌های رمضان، تأکید کرد: هیچ مسجدی در مازندران نباید بدون روحانی و مبلغ باشد و تلاش کرده‌ایم از تمامی ظرفیت‌های حوزه تبلیغ برای حضور در مساجد بهره‌گیری شود.
لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توسط مبلغیان
شکریان با اشاره به موضوع رسالت روحانیان و مبلغان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از منابر و خطابه‌ها در این شب‌های ماه مبارک، تصریح کرد: موضوع  بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال و رونق تولید از مهم‌ترین مؤلفه‌های مورد تأکید سازمان تبلیغات اسلامی است و مبلغان و روحانیون باید از این فرصت در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال برنامه‌ریزی کنند.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاأکید بر استفاده از ظرفیت‌های حوزه تبلیغ در ماه مبارک رمضان برای مناطق سیل‌زده استان و تقویت این مناطق، گفت: مناطق آسیب‌پذیر استان هم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در حوزه تبلیغ است که سعی کردیم برای آن هم با وجود همه مشکلات برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.
انتهای پیام