صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۳۶۳۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
نقدی به ایکنا خبر داد:

گروه ادب ــ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ترجمان وحی اظهار کرد: روز جمعه سوم خردادماه در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم دوره 12 جلدی تفسیر کوثر رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقدی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ترجمان وحی، در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مراسم رونمایی از جدیدترین تفسیر قرآن خبر داد و گفت: خداوند متعال را شاکریم که با وجود همه محدودیت‌ها، نمایشگاهی روح‌افزا و با استقبال زیاد برگزار می‎شود، در حالی که زمان برگزاری آن در مقایسه با سال‌های قبل محدودتر شده است.

وی ادامه داد: البته طبیعی است که مؤسسات به دلیل مشکلات مالی که با آن مواجه هستند، نتوانند چندان پررونق حاضر شوند، اما روی هم رفته و براساس آنچه بنده مشاهده کردم، می‌توان نمره قابل قبولی را برای نمایشگاه امسال در نظر گرفت.

نقدی با اشاره به تفسیر قرآنی که قرار است رونمایی شود، گفت: جدیدترین تفسیری که از قرآن مجید در زمان ما نگاشته شده تفسیر کوثر است. این تفسیر  12 جلد دارد و مؤلف آن هم آیت‌الله یعقوب جعفری است که حدود 60 اثر قرآنی دارد و از استادان بزرگ حوزه علمیه قم هستند. آیت‌الله سبحانی تقریظی بر این تفسیر نوشته و ویژگی‌های آن را بیان کرده‌اند.

وی یادآور شد: این تفسیری نو است و مشکلات تفاسیر گذشته را ندارد و مطالب آن طولانی نیست. لذا نیاز مخاطب امروز را رفع می‌کند و دکتر بهاءالدین خرمشاهی هم تقریظی بر این کتاب نوشته‌اند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ترجمان وحی ادامه داد: این تفسیر حاصل 22 سال تلاش علمی آیت‌الله یعقوب جعفری است و نکته‌های تازه زیادی در آن وجود دارد.

حجت‌الاسلام نقدی در پایان اظهار کرد: تفسیر مذکور در روز جمعه سوم خردادماه قبل از نماز مغرب در سالن نشست‌های بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام