صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۳۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
در نشست «فلسطین، گرانیگاه ظهور و فرهنگ مهدویت» انجام شد؛

گروه سیاسی ــ غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین واقع در نمایشگاه قرآن در اولین روز خردادماه شاهد برگزاری نشست «فلسطین، گرانیگاه ظهور و فرهنگ مهدویت» و رونمایی از سه محصول فرهنگی کودک و نوجوان بود.

به گزارش ایکنا؛ نشست «فلسطین گرانیگاه، ظهور و فرهنگ مهدویت» بعدازظهر چهارشنبه اول خردادماه در غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.

در این نشست حسین ریوران، رئیس کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین، به سخنرانی پرداختند.

در ابتدا ریوران با اشاره به مشخص بودن حق مردم فلسطین بر جهانیان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامی این رژیم مجعول به این نتیجه رسیده‌اند که سرزمین فلسطین متعلق به مردم آن سرزمین است، اما به‌ خاطر تخاصم و دشمنی که با مسلمانان دارند، از موضع خود کوتاه نمی‌آیند و مانع رسیدن مردم فلسطین به حقشان می‌شوند.

همچنین، ابوشریف به سخنرانی درباره آینده فلسطین پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به دلیل یقین قلبی و ایمانی که به آیات قرآن داشتند، این باور را نهادینه کردند که فلسطین را خدا آزاد خواهد کرد و ما هم این راه را ادامه خواهیم داد و یقین داریم که فلسطین به زودی آزاد خواهد شد.

در انتهای این نشست از سه محصول فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان رونمایی شد. این سه محصول عبارت‌اند از: بازی فکری تسخیر گنبد آهنین، خانه آموزشی بارانا (بسته‌ای با رویکرد آموزش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی) و عروسک‌های مقاومت که به عنوان نماد شهدای ایران، لبنان و فلسطین در معرض دید مخاطبان این غرفه قرار گرفت.

انتهای پیام