صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۴۲۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

گروه اجتماعی ــ مدیراجرایی امامزاده طاهر(ع) از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در این امامزاده خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.

محمد زمانی، مدیر اجرایی امامزاده طاهر(ع) کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در این امامزاده اشاره و اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۳۰ :۲۲ آغاز می‌شود.
وی در ادامه از چگونگی برگزاری مراسم در این امامزاده خبرداد و افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیع‌زاده و با مدیحه‌سرایی مداحان قلندری، حسینی، کمالی‌دهقان، حیدرزاده، عرب و انصاری برگزار خواهد شد.
زمانی بیان کرد: همزمان با آغاز شب‌های قدر مومنان خداجو، حق تعالی را به هزار اسم اعظمش می‌خوانند و با بر سر گذاشتن کلام وحی، برای سلامتی و ظهور ولی عصر(عج)، شفای بیماران، عاقبت بخیر شدن و برآورده شدن حاجات دعا خواهند کرد.
مدیر اجرایی امامزاده طاهر(ع) کرج گفت: در این شب‌ها سراسر کشور شاهد سیل خروشان مومنان و دلسوختگانی است که با حضور در مراسم قرائت قرآن، دعای جوشن کبیر و برگزاری آیین قرآن به سرگرفتن با خدای خود راز و نیاز می‌کنند.
زمانی تصریح کرد: مشتاقان همچنین در این شب‌ها برای ظهور امام عصر(عج)، طلب غفران از خداوند، توسل به ائمه اطهار(ع) و سربلندی و موفقیت مسلمانان جهان دست به دعا برمی‌دارند.
انتهای پیام