صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۴۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

گروه جامعه ــ حجت الاسلام حسنی مدیر فرهنگی و مدیر بنیاد غرفه امامت اظهار کرد: امسال نیز غرفه بنیاد امامت برای سومین سال متوالی به عنوان غرفه برگزیده نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا حسنی، مدیر فرهنگی بنیاد و مدیر غرفه اظهار کرد: محوریت برنامه‌های این غرفه، بیان فضایل، مناقب و مقامات الهی اهل‌بیت(ع)، بویژه فضایل امیرالمؤمنین(ع) بوده است.
وی درباره برنامه‌های این غرفه اظهار کرد: در این غرفه مسابقه‌ای تحت عنوان «آیات امامت» به معرفی، توضیح و تبیین آیات خیرالبریة، علم الکتاب ، لیلة المبیت، ولایت، تبلیغ، اکمال، سئل سائل در قالب تابلو نوشته‌های زیبا پرداخته شد.
هر تابلو نوشته شامل متن آیه، ترجمه، و یک تا سه نکته معارفی بود.
وی افزود: در بدو ورود کارشناس این 7 تابلو را در مدت زمان 5 دقیقه توضیح می‌داد و بعد از آن سئوالات مسابقه در بین شرکت‌کنندگان پخش می‌شد و بعد از جمع آوری پاسخ نامه، به قید قرعه اهدایی به برگزیدگان اهدا شد.
محمدرضا حسنی بیان کرد: 2353 نفر در قالب 154 نشست در طول 14 روز فعالیت غرفه در این طرح شرکت کردند.

یادآور می‌شود، در کنار این طرح، واحد کودک و نوجوان غرفه با برگزاری مسابقه نقاشی، ساخت کاردستی های مذهبی با هدف انتقال محتوای امامتی به کودکان و نوجوانان فعالیت داشت.
بنیاد فرهنگی امامت در راستای مأموریت خود، فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را در حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگی تبلیغی در دستور کار خود قرار داده است. به عنوان مثال در حوزه آموزش اقدام به برگزاری دوره‌های رسمی سطح سه و سطح چهار امامت ویژه طلاب حوزه علمیه در قالب مرکز تخصصی امامت کرده است.

انتهای پیام